Bij Loev Underwear staan kwaliteit en tevredenheid voorop. We doen er alles aan om je bestelling in perfecte staat te leveren. Toch kan het voorkomen dat er iets niet helemaal naar wens is. Op deze pagina lees je alles over onze garantie en hoe we omgaan met klachten.
Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat een artikel moet voldoen aan wat je er als klant van mag verwachten.
Gaat er iets mis met je aankoop binnen een redelijke termijn en bij normaal gebruik? Dan zorgen wij voor een passende oplossing — bijvoorbeeld een vervangend product, reparatie of terugbetaling.
Let op:
Slijtage door gebruik of onjuist wassen valt niet onder garantie.
Ondergoed dat is gedragen of gewassen kan om hygiënische redenen niet worden geretourneerd, tenzij er sprake is van een productiefout.
Ben je niet tevreden over een product of onze service? Dat vinden wij vervelend en we lossen het graag samen op.
Neem contact met ons op via:
📧 info@loevlifestyle.nl
📞 06-18464015
Vermeld in je bericht:
Je naam en ordernummer
Een korte omschrijving van de klacht
(Eventueel) een foto van het probleem
We streven ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren en samen tot een oplossing te komen.
Komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of via het Europees ODR-platform:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Bedankt voor het abonneren!
Deze e-mail is geregistreerd!